مقالات

انواع روتختی نوجوان

انواع روتختی نوجوان

اتاق خواب، به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خانه، باید یک محیط دنج و دوست داشتنی برای نوجوانان باشد. در این صورت به غیر از داشتن یک حس خواب خوش و عمیق، محیطی برای صمیمیت و آرامش آنان نیز وجود دارد. و از آنجایی که روتختی ها مهم ترین بخش یک اتاق خواب محسوب می شوند، پس انتخاب یک مدل از انواع روتختی نوجوان مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدل های مختلف روتختی نوجوان بر حسب علایق آن ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. معمولا طرح های این محصولات برگرفته از شخصیت های کارتونی و محبوب نوجوانان یا اِلمان های موجود در طبیعت و اشکال هندسی مختلف می باشد. و دختر ها و پسر های حدود 12 تا 20 ساله از این محصولات برای زیبایی بیشتر فضای اتاق خود استفاده می نمایند. اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، در ادامه این مطلب می توانید بیشتر با انواع این سبک روتختی ها آشنا شوید.

انواع روتختی نوجوان

آشنایی با انواع روتختی های نوجوان

قطعا هنگامی که بارها برای خرید روتختی به فروشگاه های مختلف مراجعه نمودید، با انواع سایز روتختی مواجه شدید. انواع روتختی های نوجوان نیز مانند سایر این محصولات دارای سایز و اندازه های مختلفی می باشند.

  • انواع روتختی های نوجوان یک نفره

از رایج ترین مدل ها برای خرید انواع روتختی نوجوان، مدل های یک نفره می باشد. همانطور که می دانید تخت خواب های یک نفره در اندازه های 200*90 – 200*120 و 180*80 می باشد. به همین علت روتختی های یک نفره نیز چیزی در حدود همین ابعاد می باشند. اما در بین مدل های مختلف اندازه ی 80*180 از متداول و رایج ترین سایز های روتختی یک نفره می باشد.

به طور کلی می توان گفت که اگر قصد خرید روتختی نوجوان یک نفره را دارید، جای هیچ نگرانی نیست! این محصولات در مدل های مختلف و طرح های گوناگون به وفور در بازار مصرف وجود دارند. مجموعه اسامیس ایده آل نیز در همین راستا بهترین نمونه های روتختی یک نفره را در طرح و مدل های گوناگون به شما ارائه می نماید. چنانچه قصد خرید روتختی اینترنتی را دارید، به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را از این وب سایت انتخاب و خریداری نمایید.

  • روتختی‌های نوجوان دو نفره

سرویس خواب های دونفره نوجوان چیزی حدود 200*140 می باشند. یعنی عرض آن ها 140 و طول تخت 200 می باشد. این اندازه چیزی بین تخت های یک نفره و دونفره می باشد که به آن ها تخت نوجوان دونفره گفته می شود. انواع روتختی های نوجوان دو نفره بسیار خاص و منحصر به فرد تر از سایر مدل های می باشند. این مدل مانند روتختی های یک نفره رایج نیست. اما طرح هایی که برای تولید آن ها استفاده می شود بسیار خاص و منحصر به فرد است.

اگر می خواهید که یک تخت راحت و در عین حال زیبا داشته باشید، سرویس خواب نوجوان بزرگ به همراه روتختی های دونفره بهترین گزینه برای شما می باشند.

قیمت انواع روتختی های نوجوان

قیمت انواع روتختی های نوجوان دو نفره مانند سایر محصولات با توجه به جنس و کیفیت پارچه و همچنین اندازه آن محاسبه می شود. از این رو می توان گفت هیچ تفاوتی بین قیمت این محصولات  سایر مدل ها وجود ندارد. اما بدهیهی است که روتختی های نوجوان و نفره به دلیل اندازه ی بیشتری که دارند، دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل های یک نفره باشند.

انواع روتختی نوجوان

جمع بندی

نوجوانی سنی است که افراد توجه بیشتری به چیدمان فضای اتاق شخصی خود و جزئیات آن دارند. در این سن اکثر دختران و پسران به یک سلیقه نسبی رسیده اند. از این رو ذوق بیشتری برای چیدمان اتاق خواب‌شان طبق سلیقه شخصی خود دارند. در واقع نوجوانان در این سن سعی دارند تا همه ی اجزا اتاق با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. از این رو هنگام خرید انواع روتختی نوجوان برای نگهداری و تزئین سرویس خواب های خود بسیار دقیق و جزئی نگر هستند. چرا که به دنبال خرید بهترین محصول در این راستا می باشند.

در این مطلب با انواع روتختی نوجوان آشنا شدید. هر کدام از شما با توجه به سایز و انداره نخت خود می توانید مدل های مختلف و منحصر به فرد این محصولات را انتخاب و خریداری نمایید.

فروشگاه اسامیس ایده آل برای راحتی بیشتر مشتریان خود، انواع روتختی های تک نفره و دونفره را با بهترین قیمت در مدل های متنوع ارائه می نماید. برای خرید روتختی تنها کافی است به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید. تا از تنوع طرح و رنگ این محصولات بهره مند شده و بهترین محصول را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *